Porada. Nie dziękuję...

Nie, dziękuję...jestem na diecie. Nie jest Ci to obce? Przemiana materii szwankuje, efekt jo-jo zaliczony? Nic tak nie psuje humoru jak nieustanne myślenie o jedzeniu i kilogramach. Zmień to!

Zalecenia

Wrzuć na luz, nie spinaj się! Zapisuj przez tydzień to, co jesz, pijesz, i zastanów się, co tak naprawdę burzy Twoje plany, a potem zmień to. Być może jest to brak regularności lub niepohamowany apetyt na słodkie? Może zbyt małe śniadania albo dieta niedopasowana do aktywności fizycznej? Samo ograniczenie kalorii nie pomoże, pamiętaj, że dieta powinna być Twoim stylem życia, a nie krótkotrwałą przygodą!

Porada

Aby dobrze zakończyć dzień, musisz go dobrze rozpocząć. Od dziś każdy dzień zaczynaj od szklanki wody z cytryną i plastrem imbiru, a uzupełnisz nocny deficyt wody i zdrowo rozpoczniesz poranek. Później koniecznie zjedz śniadanie, „odchudzanie się” od samego rana mija się z celem. Płatki owsiane? Jajecznica? A może kasza jaglana? Zjedz coś sycącego, co da Ci siłę na cały aktywny dzień.

Jeśli chcesz sprawdzić, jaki jest Twój typ odżywiania – rozwiąż nasz quiz! Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań, a dowiesz się, co możesz zrobić, by Twoja dieta była jeszcze zdrowsza!

Trwa ładowanie komentarzy

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram