Porada. Z reguły brakuje Ci reguły!

Z reguły brakuje Ci reguły! Nie masz ustalonych godzin posiłków, nie masz planu dnia ani z góry ustalonego menu. Jesz i ćwiczysz zrywami.

Zalecenia

Jeśli myślisz, że sport jest nudny, a zdrowa dieta mało smaczna i monotonna – już dziś zmień takie nastawienie! Oferta klubów fitness jest tak bogata, że z całą pewnością znajdziesz coś dla siebie, a półki sklepowe uginają się od nadmiaru różnorodnych zdrowych produktów. Spróbuj ustalić sobie godziny posiłków (najlepiej pięciu) i menu – najpierw na tydzień. Aby mieć pewność, że nie pominiesz żadnego posiłku, nastaw w telefonie przypomnienie i trzymaj się tego! Zaobserwuj, czy coś się zmieni w Twoim życiu czy zdrowiu na plus.

Porada

Nigdy nie zapominaj o śniadaniu! Jeśli nie masz czasu na przygotowanie owsianki (choćby na wodzie) czy ugotowanie kaszy, wypij szklankę gorzkiego kakao lub zmiksuj banana ze szklanką mleka (krowiego lub roślinnego). Zjedzenie pełnowartościowego posiłku w ciągu pierwszej godziny po przebudzeniu sprawi, że cały dzień będziesz mieć na wodzy swój apetyt. W skład pełnowartościowego śniadania powinny wejść produkty zbożowe (najlepiej pełnoziarniste), białko, tłuszcze oraz warzywa lub owoce. Przedstawiam dwa zestawy śniadaniowe – optymalny, pełnowartościowy oraz „na szybko”.

Jeśli chcesz sprawdzić, jaki jest Twój typ odżywiania – rozwiąż nasz quiz! Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań, a dowiesz się, co możesz zrobić, by Twoja dieta była jeszcze zdrowsza!

Trwa ładowanie komentarzy

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram