Odcinek 53
DOMINIKA GRUSZNIC-DROBIŃSKA W KUCHNI LIDLA
Obejrzyj najnowszy odcinek „Dorota, Karol i Goście” i zobacz, kto brał udział w badaniach marek własnych Lidla.
DOMINIKA GRUSZNIC-DROBIŃSKA W KUCHNI LIDLA
Jak wygląda badanie jakości i smaku produktów?
Decyduje smak
Decydując się na zakup produktu ważna jest nie tylko jego cena i skład, lecz przede wszystkim smak. W większości przypadków nie masz możliwości spróbowania produktu przed kupnem. Dlatego Lidl zlecił firmie GFK, badającej opinię publiczną, sprawdzenie, jak produkty marek własnych Lidla smakują na tle produktów innych wiodących marek.
Badania marek własnych
Gościem odcinka jest Dominika Grusznic-Drobińska z wyżej wspomnianej firmy GfK. Badania dotyczące marki własnej Lidla, Pikok, przeprowadzono w 6 miastach Polski, aby uzyskać miarodajne wyniki. Oglądając najnowszy odcinek, dowiesz się, jak wyglądają takie badania i kto wziął w nich udział.
Sprawdzone przepisy ze sprawdzonym produktem
Przygotuj doskonałe przepisy z wykorzystaniem kabanosów Pikok. Szczególnie jeśli wcześniej jadłeś je tylko jako przekąskę. Dominika Grusznic-Drobińska przygotowała szybką i prostą sałatkę z kabanosami. Natomiast Karol prezentuje doskonałą i chrupiącą pizzę, oczywiście z kabanosami. Wybierz się do Lidla i rozpocznij gotowanie!
Komentarze (0)