• DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Krok 1: Gotujemy quinoa

Quinoa dobrze płuczemy na sitku i osączamy. Bulion zagotowujemy, dodajemy quinoa i pół łyżeczki mieszanki przypraw arabskich. Gotujemy na małym ogniu pod przykryciem przez 15 minut, następnie zdejmujemy z ognia i odstawiamy na 10 minut, aby spęczniała. Studzimy.

Krok 2: Podsmażamy warzywa

Marchew obieramy i ścieramy drobno na tarce. Cebulę oraz czosnek obieramy i kroimy w drobną kostkę. Podsmażamy z marchwią na 1 łyżce gorącego oleju przez 3-4 minuty. Wyjmujemy i studzimy. Natkę pietruszki i miętę myjemy, otrząsamy do sucha i drobno siekamy. Mieszamy ze skyrem oraz 1-2 łyżkami masy marchewkowej i doprawiamy do smaku. Schładzamy w lodówce.

Krok 3: Smażymy kotleciki

Quinoa mieszamy z pozostałą masą marchewkową, pastą tahini i jajkiem, w razie potrzeby dodajemy więcej bułki tartej. Doprawiamy solą, pieprzem, cynamonem i resztą mieszanki przypraw arabskich. Formujemy ok. 8 kotlecików. Podsmażamy na pozostałym gorącym oleju przez ok. 5 minut z każdej strony na małym ogniu, aż będą chrupiące. Podajemy ze skyrem ziołowym.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (2)

Avatar
  • Agata Agata
    55 dni temu
    Dlaczego prezentujecie danie wegetariańskie na futrze jakiegoś zwierzęcia?! o.O

    odpowiedz

  • KuchniaLidla KuchniaLidla
    54 dni temu
    Agato, gwarantujemy, że żadne zwierzę nie ucierpiało na potrzeby tej sesji zdjęciowej :)

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram