zobacz film

Kinga Paruzel

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Przygotuj

  • garnek do gotowania na parze
  • gęste sitko
  • folię spożywczą
  • ręcznik lub koc

Przygotuj wcześniej

Ryż płuczemy, umieszczamy w misce i zalewamy zimną wodą. Odstawiamy na minimum 2 godziny lub na całą noc.

Krok 1: GOTUJEMY RYŻ NA PARZE

Namoczony ryż odcedzamy na sitku i gotujemy na parze ok. 20 minut. Gdy będzie miękki, przekładamy go do miski i odstawiamy.

Krok 2: GOTUJEMY MLECZKO Z DODATKAMI

Mleczko kokosowe zagotowujemy w rondelku z cukrem, przekrojoną wzdłuż na pół laską wanilii, sokiem wyciśniętym z limonki i skórką startą z limonki. Pod koniec gotowania usuwamy laskę wanilii.

Krok 3: ŁĄCZYMY RYŻ Z MLEKIEM

Ugotowany na parze ryż zalewamy gorącym, przyprawionym mleczkiem i dokładnie mieszamy, aż składniki się połączą.

Miskę z ryżem owijamy folią spożywczą i umieszczamy pod ręcznikiem lub kocem na około godzinę, by ryż wchłonął cały płyn.

Krok 4: PODAJEMY RYŻ NA MLECZKU KOKOSOWYM

Gotowy ryż rozkładamy do miseczek i podajemy – na ciepło lub na zimno – z pokrojonym w kostkę mango, podprażonym sezamem oraz listkami świeżej mięty.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (3)

Avatar
  • Mądry konsument po szkodzie.... Mądry konsument po szkodzie....
    129 dni temu
    Drogi Lidlu, skuszona obietnicą przekąsek fit zrobiłam sobie to danie. Niestety gdy podliczyłam kalorie, ile jest białka a ile tłuszczy w tym daniu zdecydowanie nie jest ono FIT. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd!

    odpowiedz

  • KuchniaLidla KuchniaLidla
    129 dni temu
    Drogi Gościu, pamiętaj, że nie wszystkie potrawy fit muszą być niskokaloryczne. Jednak, aby uzyskać lżejszą wersję tego dania, można użyć zamienników, o których Kinga opowiada w naszym video.
  • Gość Gość
    88 dni temu
    Słowa tu nie było że to FIT ...Mądry Konsumecie po szkodzie 😉

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram