• DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Krok 1: Kroimy warzywa i mango

Mango obieramy, usuwamy pestkę, a miąższ kroimy na kawałki. Dymkę oczyszczamy i kroimy na kawałki o długości 2 cm. Czosnek i imbir obieramy, chili oczyszczamy i pozbawiamy nasion, wszystko drobno siekamy. Paprykę oczyszczamy, pozbawiamy nasion i kroimy w kostkę. Groszek cukrowy oczyszczamy i kroimy na pół. Pieczarki oczyszczamy i kroimy w plasterki. Ryż gotujemy zgodnie z instrukcją podaną na opakowaniu.

Krok 2: Smażymy warzywa

Pieczarki podsmażamy na 2 łyżkach gorącego oleju na dużej patelni przez 4 minuty, lekko solimy. Wyjmujemy. Pozostały olej podgrzewamy na patelni. Podsmażamy na nim dymki, czosnek, imbir i chili przez 1 minutę. Dodajemy paprykę i smażymy razem przez 2-3 minuty. Dodajemy groszek, sos sojowy i sherry. Dodajemy mango i pieczarki. Całość dusimy przez 2 minuty, mieszając. Dodajemy masło orzechowe i 50 ml wody. Mieszamy, a następnie gotujemy 3-5 minut do miękkości. Orzeszki ziemne grubo siekamy. Warzywa doprawiamy do smaku i posypujemy posiekanymi orzeszkami. Podajemy z ryżem.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (0)

Avatar

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram