Daria Ładocha

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Przygotuj

  • garnek z grubym dnem

 

Krok 1: Podsmażamy warzywa

Grzyby zalewamy letnią wodą i odstawiamy do namoczenia na ok. 1 godzinę. Czosnek kroimy w cienkie plasterki, cebulę w kostkę. Imbir ścieramy na tarce o drobnych oczkach. Olej rozgrzewamy w garnku z grubym dnem. Podsmażamy imbir wraz z curry i kminem rzymskim. Dodajemy czosnek, cebulę i smażymy aż do zeszklenia. Jabłko kroimy w większą, a suszone pomidory w drobną kostkę i dodajemy wraz z namoczonymi grzybami do garnka. Dolewamy sos sojowy.

Krok 2: Dodajemy kapustę do bigosu

Kapustę płuczemy na sitku pod bieżącą wodą. Odsączamy i siekamy. Dodajemy ją do garnka razem z morelami pokrojonymi w paseczki i żurawinami. Bigos doprawiamy pozostałymi przyprawami – podsmażamy ok. 2 minut, mieszając. Dolewamy bulion warzywny i dusimy na małym ogniu ok. 1 godziny, aż kapusta stanie się miękka.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (0)

Avatar

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram