Daria Ładocha

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Przygotuj

  • mikser
  • praskę do czosnku
  • moździerz

Krok 1: PRZYGOTOWUJEMY TORTILLE BEZGLUTENOWE

Mąkę mieszamy w misce z przyprawami. Dodajemy olej i mleko, a następnie miksujemy całość do uzyskania jednolitej konsystencji. Jeśli ciasto jest zbyt gęste, dolewamy trochę gazowanej wody mineralnej.

Ciasto smażymy na rozgrzanej patelni tak jak naleśniki. Za każdym razem, gdy nakładamy ciasto na patelnię, mieszamy je, by się nie rozwarstwiło.

Krok 2: PRZYGOTOWUJEMY SOS

Czosnek przeciśnięty przez praskę łączymy w miseczce z pozostałymi składnikami sosu. Mieszamy.

Krok 3: SMAŻYMY PLACKI JAJECZNE

Jajka miksujemy na puszystą masę. Na patelni roztapiamy masło, wlewamy na nie masę jajeczną. Doprawiamy solą, pieprzem i oregano. Zmniejszamy ogień i przykrywamy.

Placek jajeczny smażymy z obu stron do całkowitego ścięcia. Przekładamy na deskę do krojenia, zwijamy i kroimy w cienkie paseczki.

Krok 4: KROIMY WARZYWA

Awokado kroimy w łódeczki, pomidor i rzodkiewki w plastry, cebule w krążki, ogórki w słupki.

Krok 5: SKŁADAMY WRAPY

Jedną stronę każdej tortilli smarujemy sosem. Układamy na nim liście sałaty i szpinaku, pokrojone warzywa i placek jajeczny. Posypujemy obranymi z łupiny, rozdrobnionymi w moździerzu pistacjami.

Tortille składamy na pół lub ciasno zwijamy.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (0)

Avatar

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram