Śniadaniowe wrapy z sosem z tahini

Daria Ładocha

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Chcesz odkryć więcej przepisów? Odwiedź kanał Kuchnia Lidla na You Tube!

Przygotuj

  • mikser
  • praskę do czosnku
  • moździerz

Krok 1: PRZYGOTOWUJEMY TORTILLE BEZGLUTENOWE

Mąkę mieszamy w misce z przyprawami. Dodajemy olej i mleko, a następnie miksujemy całość do uzyskania jednolitej konsystencji. Jeśli ciasto jest zbyt gęste, dolewamy trochę gazowanej wody mineralnej.

Ciasto smażymy na rozgrzanej patelni tak jak naleśniki. Za każdym razem, gdy nakładamy ciasto na patelnię, mieszamy je, by się nie rozwarstwiło.

Krok 2: PRZYGOTOWUJEMY SOS

Czosnek przeciśnięty przez praskę łączymy w miseczce z pozostałymi składnikami sosu. Mieszamy.

Krok 3: SMAŻYMY PLACKI JAJECZNE

Jajka miksujemy na puszystą masę. Na patelni roztapiamy masło, wlewamy na nie masę jajeczną. Doprawiamy solą, pieprzem i oregano. Zmniejszamy ogień i przykrywamy.

Placek jajeczny smażymy z obu stron do całkowitego ścięcia. Przekładamy na deskę do krojenia, zwijamy i kroimy w cienkie paseczki.

Krok 4: KROIMY WARZYWA

Awokado kroimy w łódeczki, pomidor i rzodkiewki w plastry, cebule w krążki, ogórki w słupki.

Krok 5: SKŁADAMY WRAPY

Jedną stronę każdej tortilli smarujemy sosem. Układamy na nim liście sałaty i szpinaku, pokrojone warzywa i placek jajeczny. Posypujemy obranymi z łupiny, rozdrobnionymi w moździerzu pistacjami.

Tortille składamy na pół lub ciasno zwijamy.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (1)

Avatar
  • Gość Gość
    266 dni temu
    Proporcje na naleśniki są nieprawidłowe. Dolałam ponad dwa razy więcej mleka niż podano w przepisie, żeby uzyskać konsystencję ciasta naleśnikowego.

    odpowiedz

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!