Bowl z halloumi i komosą ryżową

Kinga Paruzel

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Chcesz odkryć więcej przepisów? Odwiedź kanał Kuchnia Lidla na You Tube!

Przygotuj:

  • ręcznik kuchenny

Przygotuj wcześniej:

Komosę ryżową opłucz na sicie pod bieżącą wodą, odcedź, a następnie ugotuj według instrukcji na opakowaniu. Batat pokrój w plastry grubości ok. 2 cm i ułóż na blasze do pieczenia. Piecz ok. 30 minut w piekarniku rozgrzanym do temperatury 200°C.

Sposób przygotowania:

Krok 1: Smażymy halloumi

Halloumi odsączamy z zalewy przy użyciu ręcznika kuchennego, a następnie kroimy w plastry o grubości ok. 1 cm. Tak przygotowany ser smażymy na rozgrzanej patelni z obu stron, aż nabierze złotego koloru.

Krok 2: Przygotowujemy warzywa

Cebulę kroimy w talarki, paprykę w kostkę, a szczypiorek siekamy. Awokado przekrawamy na pół, pozbawiamy pestki i kroimy w plastry o grubości ok. 0,5 cm.

Krok 3: Przygotowujemy sos

Liście bazylii drobno siekamy. Wszystkie składniki dressingu umieszczamy w misce i dokładnie mieszamy.

Krok 4: Podajemy bowl

W miskach układamy po połowie wszystkich składników bowla. Awokado posypujemy czarnuszką. Całość przed jedzeniem polewamy dressingiem.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (0)

Avatar

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!