Karol Okrasa

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Przygotuj:

  • blachę do pieczenia
  • folię aluminiową
  • piekarnik rozgrzany do temperatury 180°C
  • blender

KROK 1: Pieczemy marchew

Marchewki obieramy i kroimy w talarki o grubości ok. 1 cm, marynujemy w 1 łyżce oleju. Dodajemy pokrojony w plasterki czosnek. Warzywa zawijamy w folię aluminiową i pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 180°C przez 30 minut.

KROK 2: Pieczemy pozostałe warzywa

Paprykę smarujemy olejem. Bakłażana kroimy w plastry o grubości 2 cm, a cebulę w cienkie plastry. Warzywa układamy na blasze do pieczenia, dokładamy paprykę w całości. Skrapiamy pozostałym olejem. Dokładamy warzywa do piekącej się marchewki – bakłażana pieczemy 20 minut aż do zbrązowienia, paprykę – tak długo, aż popęka skórka.

KROK 3: Miksujemy warzywa

Paprykę obieramy ze skóry i usuwamy gniazda nasienne. Miąższ papryki wraz z pozostałymi warzywami przekładamy do naczynia blendera. Miksujemy na gładką masę. Doprawiamy musztardą i pieprzem.

KROK 4: Podajemy pastę warzywną

Podajemy z chlebem lub serem feta i listkami mięty.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (4)

Avatar
  • piggy piggy
    61 dni temu
    Moim zdaniem wyszła dobra ale trochę za słodka, następnym razem chyba dam więcej bakłażana a mniej marchewki.

    odpowiedz

  • meet without meat meet without meat
    188 dni temu
    Bardzo prosty przepis, a pasta wygląda bardzo smacznie. Super, że jest wegańska!

    odpowiedz

  • Gość Gość
    189 dni temu
    Czy bakłażana miksujemy ze skórką?

    odpowiedz

  • KuchniaLidla KuchniaLidla
    188 dni temu
    Tak, w tym przepisie ze skórką.

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram