zobacz film

Kinga Paruzel

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Przygotuj

  • głęboką miskę
  • sitko

Krok 1: Gotujemy komosę ryżową

Komosę płuczemy na sicie i gotujemy w osolonej wodzie w proporcji 1:2 przez ok. 10-15 minut do momentu, aż na ziarnach pojawią się białe sprężynki. Studzimy.

Krok 2: Kroimy i łączymy składniki

Ogórek pozbawiamy gniazd nasiennych za pomocą łyżki. Ugotowaną komosę łączymy w misce z ogórkiem, pomidorem, cebulą i rzodkiewką, pokrojonymi w kostkę.

Dodajemy drobno posiekane chili, czosnek pokrojony w cienkie plasterki oraz grubo siekane natkę pietruszki, rukolę i szczypiorek.

Krok 3: Doprawiamy tabbouleh

Sałatkę doprawiamy oliwą z oliwek, solą himalajską, pieprzem i mielonym zielem angielskim. Dodajemy sok wyciśnięty z cytryny i dokładnie mieszamy składniki.

W razie potrzeby ponownie doprawiamy do smaku.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (0)

Avatar

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram