Wegański pad thai

Kinga Paruzel

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Chcesz odkryć więcej przepisów? Odwiedź kanał Kuchnia Lidla na You Tube!

PRZYGOTUJ:

  • sitko
  • praskę do czosnku

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

KROK 1: GOTUJEMY MAKARON

Makaron gotujemy w osolonej wodzie według instrukcji na opakowaniu. Przelewamy zimną wodą i odcedzamy.

KROK 2: SMAŻYMY TOFU

Tofu mocno odciskamy i kroimy w kostkę. Smażymy na złoty kolor i przekładamy do miseczki.

KROK 3: PODSMAŻAMY GRZYBKI SHIMEJI

Grzybki shimeji podsmażamy ok. 5 minut na patelni z dodatkiem oliwy, cały czas mieszając.

KROK 4: DODAJEMY MARCHEWKĘ, PAPRYKĘ I CZOSNEK

Do grzybków dodajemy marchewkę i paprykę pokrojone w słupki, czosnek przeciśnięty przez praskę oraz drobno posiekaną kapustę pekińską. Całość smażymy przez 3 minuty.

KROK 5: DODAJEMY POZOSTAŁE SKŁADNIKI

Dodajemy sos sojowy wymieszany z syropem klonowym i sosem sriracha i ugotowany makaron. Całość smażymy kolejne 3 minuty.

Dodajemy podsmażone tofu, drobno posiekane chili, orzeszki ziemne i dokładnie mieszamy.

KROK 6: PODAJEMY PAD THAI

Całość doprawiamy solą, sokiem z limonki i przekładamy do misek.

 

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (0)

Avatar

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!