Daria Ładocha

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

KROK 1: Smażymy warzywa

Na patelni rozgrzewamy olej. Czosnek, chili, szalotki drobno siekamy i podsmażamy.  Kiełbasę kroimy w plasterki, dodajemy na patelnię i podsmażamy tak długo, aż przestanie być surowa. Marchewkę i ogórka kroimy w słupki, rzodkiewki w plasterki – dodajemy na patelnię i mieszamy.  Kapustę kroimy na mniejsze kawałki, wrzucamy na patelnię i czekamy aż zmiękną. Dodajemy przyprawy, otartą skórkę i sok wyciśnięty z cytryny. Mieszamy. Całość przekładamy do miski.

KROK 2: Prażymy sezam i migdały

Na osobnej suchej patelni podprażamy na złoto sezam i płatki migdałowe. Gdy nabiorą odpowiedniego koloru, dodajemy sos sojowy i energicznie mieszamy.

KROK 3: Dekorujemy sałatkę

Sałatkę posypujemy z wierzchu prażonym sezamem i migdałami. Dekorujemy rzeżuchą.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (1)

Avatar
  • Gość Gość
    606 dni temu
    Zaznaczyłam "tylko przepisy wegetariańskie" - i jaka niespodzianka przepis na "Sałata na ciepło z pak choi i białą kiełbasą"!

    odpowiedz

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram