• DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Krok 1: Kroimy warzywa

Imbir obieramy i drobno siekamy. Mieszamy ze śmietaną crème fraîche i musztardą, doprawiamy do smaku solą i pieprzem cayenne. Pomidory, paprykę i dymki oczyszczamy, z papryki usuwamy gniazdo nasienne. Pomidory kroimy w plasterki, paprykę w paski, a dymki w krążki.

Krok 2: Smażymy tofu

Tofu kroimy w plastry o grubości 1 cm i podsmażamy na rozgrzanym oleju przez ok. 1 minutę z każdej strony. Na koniec skrapiamy sosem sojowym.

Krok 3: Składamy burgery

Bułki rozcinamy, dolne połówki smarujemy kremem musztardowym, a następnie układamy warzywa i tofu. Przykrywamy górną częścią bułki.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (2)

Avatar
  • Gość Gość
    15 dni temu
    Smażony plaster tofu to dla was burger? To tak jakby do bułki wsadzić grzankę z chleba tostowegi. Wypadało by dodać jakiś smak.

    odpowiedz

  • Gość Gość
    202 dni temu
    I gdyby nie ta śmietana, to byłoby wegańsko. Dlatego polecam jako sos wymieszać sobie musztardę z ketchupem.

    odpowiedz

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram