zobacz film

Kinga Paruzel

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Przygotuj 

  • papier do pieczenia
  • ręcznik papierowy
  • blachę do pieczenia
  • piekarnik rozgrzany do temperatury 200°C
  • tarkę o drobnych oczkach
  • praskę do czosnku
  • blender

Krok 1: Przygotowujemy bataty i tofu do pieczenia

Bataty przekrawamy na pół. Smarujemy je oliwą, układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.

Tofu owijamy ręcznikiem papierowym. Przygniatamy ciężką miską i pozostawiamy do odsączenia na 15 minut (najlepiej na całą noc). Tofu kroimy w kostkę, wrzucamy do miski, mieszamy z sosem sojowym, oliwą z oliwek i mąką ziemniaczaną. Tofu dokładamy do batatów.

Blachę wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 200°C. Całość pieczemy około 30 minut. Po 15 minutach tofu obracamy, aby się równomiernie zarumieniło.

Krok 2: Przygotowujemy sos orzechowy

Imbir ścieramy na tarce, ząbek czosnku przeciskamy przez praskę. Wszystkie składniki sosu miksujemy razem.

Krok 3: Faszerujemy bataty

Bataty i tofu studzimy. Cebulę i awokado kroimy w kostkę. Szczypior siekamy. Miąższ batatów rozgniatamy widelcem, tworząc wgłębienie. Układamy tofu, awokado, cebulę i szczypior. Wykładamy sos na wierzch. Posypujemy orzeszkami ziemnymi.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (0)

Avatar

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram