Daria Ładocha

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Przygotuj

  • 2 duże miseczki

Krok 1: PRZYGOTOWUJEMY I UKŁADAMY SKŁADNIKI

Kaszę bulgur zalewamy wrzątkiem, przykrywamy i odstawiamy na 20 minut. Na dnie dwóch misek układamy kaszę bulgur i odsączoną ciecierzycę.
Kapustę pak choi, paprykę pokrojona w paski i czosnek posiekany w plasterki podsmażamy na rozgrzanej oliwie. Warzywa rozdzielamy do misek.

Awokado i mango kroimy w łódeczki, rzodkiewki w plasterki, pomidorki przekrawamy na pół i umieszczamy w miskach. Dodajemy szpinak, bazylię i pestki granatu.

Całość posypujemy orzeszkami ziemnymi.

Krok 2: PRZYGOTOWUJEMY DRESSING

Drobno posiekaną miętę łączymy w miseczce z pozostałymi składnikami dressingu. Całość mieszamy i odstawiamy na chwilę, by smaki się połączyły.

Krok 3: PODAJEMY BOWLS

Gotowe bowls podajemy polane dressingiem miętowym.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (0)

Avatar

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram