• DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Chcesz odkryć więcej przepisów? Odwiedź kanał Kuchnia Lidla na You Tube!

Przygotuj:

  • obieraczkę do warzyw
  • głęboką patelnię

PRZYGOTUJ WCZEŚNIEJ:

Różyczki brokułu ugotuj wraz z groszkiem do momentu uzyskania miękkości.

Krok 1: GOTUJEMY KASZĘ ORKISZOWĄ

Kaszę orkiszową gotujemy w wodzie przez 15 minut do momentu uzyskania miękkości. Odcedzamy i odstawiamy do przestygnięcia.

Krok 2: SMAŻYMY TOFU

Tofu odsączamy z wody i kroimy w paski o grubości ok. 1,5 cm. Na patelni rozgrzewamy 2 łyżki oliwy. Układamy tofu i podsmażamy po 3 minuty z każdej strony. Przekładamy na talerz. 

Krok 3: PRZYGOTOWUJEMY PAPRYKĘ I MARCHEW

Paprykę pozbawiamy gniazda nasiennego, kroimy w słupki, a następnie w niewielką kostkę. Marchew obieramy. Na patelnię wlewamy wodę. Dodajemy marchewkę i paprykę. Dusimy pod przykryciem na małym ogniu do momentu odparowania wody.

Krok 4: DODAJEMY POZOSTAŁE SKŁADNIKI

Na patelnię dodajemy brokuł, groszek oraz ugotowaną kaszę. Dodajemy 1 łyżeczkę oliwy i wszystkie przyprawy. Całość dokładnie mieszamy i podsmażamy na patelni przez ok. 5-7 minut, mieszając od czasu do czasu.

Krok 5: PODAJEMY KASZĘ

Kaszę z warzywami przekładamy do misek. Na wierzchu układamy kawałki tofu. Podajemy ciepłe.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (0)

Avatar

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram