Daria Ładocha

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

PRZYGOTUJ

  • 4 miseczki

Krok 1: PRZYGOTOWUJEMY SOS

Wszystkie składniki sosu mieszamy, aż sos zgęstnieje.

Krok 2: KROIMY I SMAŻYMY WARZYWA

Cebulę i cukinię kroimy w kostkę, pieczarki w plastry, paprykę w słupki, a chili siekamy. Warzywa podsmażamy na rozgrzanym oleju kokosowym. Smażymy tak, by pozostały chrupkie.

Krok 3: UKŁADAMY SKŁADNIKI W MISECZKACH

Warzywa rozdzielamy do 4 miseczek. Układamy w miskach: kimchi, marchewkę pokrojoną w julienne, kiełki fasoli mung, liście szpinaku. Posypujemy sezamem.

Krok 4: SMAŻYMY JAJKA

Na patelnię, na której podsmażały się warzywa, wbijamy 4 jajka. Zmniejszamy ogień i smażymy jajka sadzone (żółtko powinno być płynne, a białko ścięte). Jajka posypujemy szczypiorkiem pokrojonym na kawałki o wielkości 2,5 cm i przekładamy do misek.

Krok 5: PODAJEMY BIBIMBAP

Całość skrapiamy paroma kroplami oleju sezamowego i odrobiną sosu sojowego. Polewamy wcześniej przygotowanym sosem. Bibimbap wege podajemy z miseczkami ryżu.

  • DRUKUJ
  • wyślij listę
    zakupów

Komentarze (2)

Avatar
  • Wege gość Wege gość
    28 dni temu
    Trochę średnio wegański ten przepis :/

    odpowiedz

  • KuchniaLidla KuchniaLidla
    28 dni temu
    Rzeczywiście wkradł się nam błąd. Miał być wegetariański :)

zobacz wszystkie

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowościami
Kuchni Lidla!

Obserwuj nas

  • YouTube
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram